"Time to sleeeep..."

Nu har vi just skjutsat hem Malin och Melluh, lämnat av filmerna gjorde vi också samt skrek att " vi har fiskekort på Eskilstuna djurpark" till några vilt främmande människor. Fråga mig varken varför eller hur vi kom på den tanken. Den bara fanns där, katsching sa det och idé hade planterat sig i våra huvuden.
Morgonen blev stirrig, jag försov mig, kom för sent, hade dessvärre ingen lektion, gick till Anna och sov en stund, tillbaka till skolan, mötte upp Karin och Melluh, tittade på deras idrott, hämtade upp Malin, ner för att äta kinamat, hyrde film, köpte dricka, hem till Melluh, pratade lite med Leffe, skrattade, frågade om skjuts ut till mig, fick det, la oss framför en film, pratade om spöken, gick in, spelade sällskapsspel med föräldrar, kulkulkul, haha, väldigt rogivande!
Puuuh, det var dagen i stor drag...
Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon för att packa och fixa till mig, sedan bär det av till Åsbro där helgen ska spenderas med underbara människor, lovar mycket, mycket skratt!!
Bilder när jag kommer hem får vi innerligt hoppas på att det blir, men det är aldrig säkert, kanske äter jag upp kameran, tappar den i toaletten eller kör över den med bilen, allt är ju trots allt möjligt, speciellt min värld..
Godnatt och take care.
    
Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min veckans blogg har blivit framröstad, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-08-23 @ 20:16:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0