"Never leave me..."

Nu är jag superdupertrött. Så snart, om en liten, liten stund blir det sängen för min del. Ont i rumpen har jag också, allt är inte fel ikväll, men mycket har varit!
Å andra sidan har det gått en hel dag utan minsta gnäll från min sida, Mami var överlycklig när hon skulle gå och lägga sig. Hon var till och med framme och skulle krama om mig. Det är inte varje dag något sånt händer, både hon och jag är stolta, och med all rätt:)
Dum som jag är längtar jag redan tills imorgon. Eller redan och redan, att jag längtar över huvut taget är väl ett under för någon i min ålder, haha, men det är så sant som det är sagt. Underbara människor skapar ett underbart liv, så är det bara!

Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0