"I just want you..."

Nu sitter jag här i Melluh's säng och bökar med mina alltför tighta byxor. Ojoj, säger jag bara, watch out!
Har varit nere på stan och ätit kinamat, köpt mascara, hårspray, intimprodukter och lite annat skoj:) Var hos naprapaten som jag nämnde tidigare, det gick bra, Melluh fotade hela tillställningen, så en bild blir jag väl tvungen att ladda upp senare.
Snart ska vi ut på landet och hämta lite grejer hos mig innan vi drar oss tillbaka in igen, jag stannar här över natten. Det blir en bra sista natt innan skolan drar igång, vi ska göra ansiktsmålningar och fota:) Får se hur det urartar...
Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: sagha

hej i min blogg skriver jag om mitt liv som tonåring

om hur jobbigt allt kan vara,

och det jag vill förmedla är att nästan alla

i den här åldern mår dåligt över något,

pressen med skolan sin kropp killar kompisar

och alkohol. den handlar även om min vardag

hur jag mår och hur jag känner

just nu har jag även ett förslag i min blogg

kolla gärna in det!

kolla den gärna och om du vill kan vi följa varandra

genom bloglovin. www.sagharauseus.blogg.se

anmäl dig gärna till veckans blogg:)

2009-08-17 @ 21:46:53
URL: http://sagharauseus.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Super fin blogg du har:) avis hihi. inte alls duktig på att fixa min

2009-08-17 @ 22:32:00
URL: http://SannaaOinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0