"I want you to know..."

God morgon, god morgon. Vaknade precis till liv, steg ett. Steg två blir att ta sig in i duschen,  men jag vill inte, det är alltid så kallt och obekvämt alldeles efter att man stigit upp. Steg tre, hmm, måste vara att klä sig, alltid lika jobbigt det med. Jag har så oändligt mycket att välja bland, brukar stå halvt panikslagen och vela fram och tillbaka i evigheter. Haha, vilket fruktansvärt jobbigt liv jag har, vilka enorma, livsviktigt beslut! Det är inte alltid lätt...

När jag sedan är 'fit for fight', ska vi hämta upp Peter (min bror) på stationen. Det ska bli så roligt att få se honom igen. Som jag har längtat, det är nästan så jag undrar hur han ser ut efter all denna tid. Han blir hemma i Sverige i tre veckor, räknat från i Onsdags tror jag, sedan lämnar han mig och åker tillbaka till Kosovo. Så det är bäst jag umgås så mycket att jag blir alldeles matt på honom medans han är hemma, då kanske längtan efter att han ska komma tillbaka inte blir så himla stor när han har åkt igen!
Pusss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: Peter

Världens finaste syster<3 kram

2009-08-16 @ 11:54:29
Postat av: Malin

Haha, vad knivigt det hade blivit om du haft två systrar...;)Då hade det inte blivit lätt att svara:P

2009-08-16 @ 11:55:48
URL: http://malinimpola.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe,okej =)

2009-08-16 @ 15:02:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0