"I won't go..."

Ååhhhhhhh!
Fyfan, ursäkta alla fula ord, men jävlar vad sur jag är, förbannad också! Åhhhh! Jag tror jag ska spricka, nu har jag varit så himla glad hela dagen, precis som vanligt kommer tiden nu när allt blir skit och jag blir förbannad, dehär grälet som alltid dyker upp. Bråk om ingenting, men fan vad jobbigt det är, alltid samma sak varje dag, blir så när min energi tar slut, och tyvärr kan jag inte stoppa det heller, oavsett hur mycket jag försöker. Gråter gör jag också, vet att det låter patetiskt. Men för mig är det som att rensa kroppen, att få ut all skit som jag går och bär på. Usch, vad hemskt, nu vill jag bara härifrån. Tänker grina färdigt och komma tillbaka med nya krafter, med nya härliga känslor...

Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :) svarar på kommentarer :)



Ställ gärna en fråga i min frågestund! :) Kram

2009-08-19 @ 20:12:15
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: maddiiiish

jag vet ;O

2009-08-19 @ 20:18:44
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0