"I'm lying here..."

Fixad och klar, ska ner till Melluh nu & titta på när hon sminkar sig, vilket verkar oerhört trist, men kan i vissa fall vara riktigt underhållande. Sen ska vi vidare till naprapaten och jag ska få min rygg knäckt, gud vad skönt det ska bli att slippa känna sig stel som en lycktstolpe.
Efter det är det bestämt att hon, jag, Karin, Anna och troligtvis Tilda äter pizza. 
Melluh fotar Tilda efter pizzan och jag hänger nog på. Ikväll är det träning, men jag tror jag hoppar den, med tanke på ryggen. Vi får se om det hinner bli nån mer uppdatering innan natten, det tror jag nog föresten...

Kelly Clarkson - Already gone
 
Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :)

2009-08-17 @ 16:00:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0