"It's not your fault that you died..."

Sitter med Anna här och nu. Morgonen har hittills bestått av att jag skrikit åt min lärare, men det var inte jag som började säger jag bara! Han tog nog inte så illa upp, det var ju inget personligt, snarare var det jag som tog åt mig av det han höjjade om. Men jag är van, härdad, jag står ut. Tog ett djupt andetag och började istället skratta för att muntra upp stämningen i klassrummet:)
Snart ska vi gå iväg och äta, vet inte riktigt vad det blir, men något måste vi allt få i magen. 
I eftermiddag eller senare ska jag nog med Tilda till Hallsberg och kolla på match, det blir nog lika kul som vanligt, om jag inte blir så fasligt trött som jag brukar bara, men den risken får man allt ta...


Puss & Kram

 

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: oh tack!:) vad glad man blir!:)

Vad söt du är! :D



Jodå det har jag :D jag kan lägga till dig också?:)

2009-08-19 @ 15:30:18
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: hihi, någon ska vara den första!:D jag får göra det imorgon för jag hinner inte nu ;/ så påminn mig imorgon!:D<33

2009-08-19 @ 16:10:20
URL: http://aangeeelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0