"Marching down the street..."

Har gjort mig i ordning för dagen nu, allt på plats! Toppen, nu ska jag ner på stan och hämta ut pengar till Mami och samtidigt  låna en ny bok. To det eller ej, men Malin har faktiskt börjat läsa på allvar nu. Skitkul är det ju, lite osocialt dock. Men bor man på landet kan man nog komma undan med att läsa ett par böcker i månaden.
 Ikväll kommer Melluh och Emmy ut för att titta på film och umgås, blir great!! Men vet inte än vilken film det ska bli? Det får bli dagens bekymmer, att komma på en bra film assåXD!
Puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Melluh

haha vi tar någon av de 5 nya ;)

2009-08-14 @ 12:59:14
URL: http://melindasterzenbach.blogg.se/
Postat av: Emy S

Haha, Malin, jag läser din blogg, du läser min!

2009-08-14 @ 14:03:09
Postat av: Anonym

HAHA..

Melluh: JA!

Emms: JA!

2009-08-14 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0