"There's a life inside of me..."

Jag kom precis hem från Örebro, mätt och belåten. Petra och jag tog en sallad och gick sedan för en fika. Hon hittade tyvärr inget klädesplagg som tilltalade henne nog för att hon skulle öppna plånboken. Lite synd var ju det!
Nu börjar jag känna att första skoldagen har tagit ut sin rätt, ögonlocken tynger. Jag ska umgås lite med datorn och musiken, försöka lugna ner mig lite yttligare.
Hela dagen har jag varit stirrig, hur glad som helst, hoppat upp och ner, jag vet att många önskar att det fanns en stoppknapp någonstans. Ibland gör jag det jag med. För sedan efter några timmar av fart och fläng är jag helt slut och energin är totalt borta, som nu alltså. Tur att musiken kan hålla mig i schack, den lugnar positivt:)


En bild från gårdagen, jag och min Ünderbara Melluh<3
Puss & Kram

     

Kommentarer
Postat av: melluh

Modellkarriären, here we come! <3

2009-08-18 @ 19:36:07
URL: http://melindasterzenbach.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaah....mm, det ser ljust ut....

2009-08-18 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0