"This is not what I do..."

Jaha, idag sov jag ut ordentligt, eller egentligen inte, vaknade tio av att klockan ringde. Upp och hoppa blev det vid elva, in i duschen och sen ut i regnvädret för att möte Melluh. Sedan hem till mig för att fota lite, haha, herregud säger jag bara. Kul hade vi nog i allafall, det tror jag allt jag kan säga:)
Senare begav vi oss hem till henne för att titta på hur bilderna blev och Melluh var föör snäll och hjälpte mig med denna blogg. Jag som inte är alltför smart klarar ju inte av sånna hära tekniska saker som att skapa bloggar och allt var det är on my own, så att säga. 
Senare iväg till träningen för att spana in läget och efter det hem igen. Nu sitter jag här mätt och belåten och är, för alla er som vill veta, fruktansvärt glad utan någon som hellst anledning. Guess that's just me:) Kul med glada människor, kul med mig. Så för tillfället trivs jag med att sitta här för mig själv och ha roligt åt ingenting....
Puss och kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0