"You're not in this movie..."

Jaha, så nu har jag varit nere på stan och shoppat runt lite också. Boken blev hämtad & pengarna uttagna, men sen måste man ju äta, så jag och Mami var inne och köpte lite kräftor, bröd och annat gott. Kom ju på att det är kräftfiske nere på stan ikväll och eftersom jag har planer på att vara hemma och gosa med vänner kan jag ju inte befinna mig live på plats med kräftor och folk, så då tyckte jag att tanken att fira dethär med skaldjur hemma var en riktigt hit:)
Problemet nu blir bara hur jag ska kunna tina upp kräftorna tills klockan fem, haha, jag får väl steka dom på spisen om inte annat! Allt går att lösa:)
Melluh har by the way varit så himla snäll och fixat spotify åt mig nu, finually:) Så nu har jag fullt upp med att lyssna på nya favoriter...
Puss & kram<3

Kommentarer
Postat av: Josse från CAMP :D

jätte snygg blogg Malin. haha jag önskar jag också hade vart lite teknisk och fixxat min blogg när jag har tid. Saknar dig vännen <33 hoppas allt är bra me dig. puss

2009-08-14 @ 18:56:39
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack<3...det är inte jag,utan min kompis som fixat och trixat både med bilder och blogg, så det är henne jag får tacka:)...Saknar dig med,puss på dig, väntar på att få vet hur det blir senare:)<3

2009-08-14 @ 20:54:43
URL: http://malinimpola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0