Fridaay:)

Hello everybody out there in tha' cold:)
Lite dålig uppatering nudå, det håller jag med om. Men jag har antingen haft fullt upp eller varit utan uppkoppling.
Torsdagen, igår alltså, spenderades med Anniz i Nora, bakade pepparkakor och glodde lite tv:) Muuusigt!
Idag har jag besökt Örebro i ett par timmar för att inhandla lite nytt och frächt. Hittade schnugga saker, det kan jag ju erkänna:D

Ebba sover här inatt, tills imorgon, så vi var till Storå för att hämta upp henne runt fyratiden. Sedan blev det lite tsatsiki...(mmmm!) innan jag drog till Mellepelle för att iakta Idol:P
Vad jag fann i "storstan" lägger jag upp imorgon tror jag. För min dator är fortfarande kvar i Nora och denna computer klarar inte av uppladdningen...haha!!..O.o
Nu ska jag mysa lite ensam framför tvn, då alla andra redan ligger och snarkar gott:)
Bye bye bye!:)<3



Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Ny tävling i min blogg där du kan vinna världens coolaste telefonen, designad som en hägklackad sko! Var med än gärna med och tävla, ingen blogg behövs.



Länk: http://liddie.blogg.se/2009/november/contest-6.html#comment



Kram

2009-11-29 @ 14:00:19
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0