Go' morgon:)

Nu har jag duschat o fixat sminket för idag:)...men usch vad jobbigt det är att duscha! Jag vill ju att mitt hår ska se smutsigt ut, precis som att jag just vaknat o har världens morronfrilla. Så efter varje gång jag duschar måste jag typ tömma en sprayflaska och topera tills varje hårstrå gått av, haha! Men när det väl är smutsigt kan jag behålla det i ett par, tre dagar innan det är dags för nästa shower, vilket är skönt:)
Nu ska jag äta frukost och sedan börjar skolan, med prov o allt vad det nu är idag:/ ujhujh;P
Längtar tills ikväll gör jag också, Marrebarre kommer hit o sover över. Jag har ju inte träffat henne på hundra år  så det blir jättekul;o
Men nu är de bäst jag snabbar på, puss o kram, hejdå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0