God dag mina kära vänner!

Vaknade med svullna ögon, men vad går inte upp emot en svullnad här och där liksom?! Be happy säger dom, I am, säger jag. Trasslade på mig ett par oömma plagg och gav mig ut i vildmarken. Har nu också monterat julbelysning i rummet, så vackert, eller njaaa, det kan väl diskuteras. Mamma är nere på stan och inhandlar mat till kvällen, vi ska tydligen få hem folk. Gammalt folk, folk som levde när jag inte levde så att säga. Inget för mig rättare sagt. Jag ska istället nämligen fixa till moi en aning, göra ett försök att täcka den förbannade jävla finnen som dykt upp på kinden min och sedan är jag redo att styra kosan mot Melinda för att möta nya äventyr.

Så see ya' people laaater<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0