God kväll, natt eller morgon?!

Hejsan hoppsan, klockan är 01:41 och Melle ligger och sussar gott i sängen intill mig. Själv ska jag väl sova snart jag med, börjar bli dax nu. Men vi börjar inte förrens tolv imorgon så det är än så länge lugnt. Jag har spenderat den sista timmen med att leta efter filmer som verkar sevärda och har nu sållat ut de som inte verkar passa mig.
Detta är vad jag kommit fram till att jag vill se inom snar framtid:

             

- A beautiful mind
- House bunny
- The girl in the park
- The burning plain
- Pojken i randig pyjamas
- Rachel getting married
- Mona lisas leende
- Revolutionary road

Men nu ska jag göra som Melle och försöka få min skönhetssömn:) God natt<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Pojken i randig Pyjamas kan jag rekommendera! En fin film där man får se koncentrationslägren ur ett lite annorlunda perspektiv.

2009-11-16 @ 23:07:35
URL: http://araknofobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0