Jag är här och jag lever!

Veckan har passerat snabbt. Det är bara fram och tillbaka, hit o dit som gäller. Ena sekunden är man frisk och den andra är man sjuk som ett uppstoppat plommon. Missade ett par skoldagar men är back on track, stronger than ever, så att säga! Mitt huvud täcks nu av rött hår, säga vad man vill, but i like it! Farmor har stickat vinterns sockor även i år, jag improviserade o drog dom över fötterna. Matte B går väl sådär, har börjat nu tio veckor, eller vad det blir, efter alla andra. Lite tjötigt äre ju när jag har prov nästa vecka och inte har fått uppgifterna förklarade för mig. Men jag citerar Tyra Banks och säger: - It's fierce! Vafan nu det betyder.....
Idoltimmarna är förbi och jag tittar fram över kommande tid med en glimt i ögat. Pappa monterade en ny lampa, som låter och lyser värre än den grövsta strålkastaren, den strålar mig i ansiktet vilket reflekteras i just mina ögon och kastar en intensiv blick åt väster. Jag gör en "katt" i fejjan på mor min. Hon är arg, berättar att jag borde flytta på mig. Men here I am, going strong, sitter på mitt stora feta arsle som om far min skulle dragit fast'et i underredet på stolen med skruvmejseln.....Ja, vad ska man säga? Ska man skratta eller gråta? Jag säger helt enkelt ingenting och låter tvn framför mig göra jobbet istället!


Good bye, have a nice night, sov gott, sussa sött, puss och kram och mitt ödmjukaste hej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0