Lööööve:)

Imorgon eller på lördag får ni nog se resultatet av vad Melle o jag hittar på "after work tomorrow"....Vi älskar att larva oss och se folks reaktioner, som att sitta utanför systembolaget med en hatt och sjunga visor för pengar eller färga kläderna rosa och hjula genom stan(!) Visst kan man ha kul utan att det behöver kosta, det är vi ett prima bevis på tycker jag:)...nu ska jag sussa sött i min mysiga supersäng och låta musiken strömma ljuvt ur de nya älskade högtalarna:) så go' natt everybody!
 


Kommentarer
Postat av: Melinda

I'll be right there beside you<3

2009-11-20 @ 08:08:20
Postat av: Barbie

söt blogg! :)

2009-11-20 @ 11:45:53
URL: http://lovealba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0