What?!!

Robin och Jennifer har en allvarlig diskussion och alla sitter spänt o lyssnar...

Robin:     - Fan Jennifer, jag är trött!
Jennifer:  - Jaha, och?!
Robin:     - Vadå och, det är juh ditt fel för i helvete!
Jennifer:  - Mitt fel!
Robin:     - Ja, om du inte hade köpt frukt så hade jag inte tappat äpplet i golvet!
Jennifer:  - Nehe, vad har det med saken o gö'?!
Robin:      - Jo om du inte hade köpt frukt, hade jag inte tappat äpplet och mamma hade inte varit tvungen att torka golvet, vilket hade betytt att jag inte halkat och skurit upp tån i kakelplattan. Och om jag inte hade skurit upp tån i kakelplattan hade jag faktiskt kunnat sova inatt utan smärta! Så det är ditt jävla fel Jennifer, och nu är jag så arg så....åååhhhhhhhhHHHHH....FAAAAAN......*fan*!puuh!Jävla HELVETE ASSÅ!




Kommentarer
Postat av: Evelina - Tävling i bloggen

Tack för din röst =)

2009-11-18 @ 14:12:48
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0