Längesen...

Jag skriver nu enbart för att mitt huvud värker, tålamodet är totalt slut och för att jag känner mig ensam här i min ytterst bekväma säng.
Jag är som folk säkert kan lista ut, sjuk, tror mig dock vara på bättringsvägen. Ska (om jag nu kan somna) försöka ligga kvar till imorgon eftermiddag för bästa utvilade resultat. Mamma och jag ska åka till Anniz med några uppsättningar kläder runt sextiden, så får vi se hur det går, hoppas dom passar!:)
Nu ska jag försöka somna som sagt var, eller nej, inte riktigt än kanske, om en stund, när jag får tid,när jag känner för det, när kroppen segar ihop och inte vill längre....då ska jag lägga mig ner och somna in...
Tills dess, puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0